۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۶

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس:

یوونتوس تشنه موفقیت است/ در لیگ قهرمانان بی تجربه هستیم

یوونتوس تشنه موفقیت است/ در لیگ قهرمانان بی تجربه هستیم

آنتونیو کونتهسرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از پیروزی تیمش مقابل سلتیک از عملکرد شاگردانش تقدیر و اعلام کرد این تیم تشنه پیروزی و موفقیت است و می‌خواهد بعد از فتح اسکودتو به یک موفقیت بزرگ دیگر دست یبد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل سلتیک گفت: امشب خیلی خوب بازی کردیم. این از آن دسته بازی‌هاست که همه آرزویش را دارند چرا که ما دیدار رفت را با نتیجه 3 بر صفر با پیروزی پشت سرگذاشته بودیم. اما در این مرحله از لیگ قهرمانان بی‌تجربه هستیم، بنابراین نباید حتی در یک لحظه از این تورنمنت بزرگ غفلت کنیم و مغرور شویم.

وی در ادامه افزود: این تیم من تشنه پیروزی و موفقیت است. ما فصل گذشته قهرمان سری آ شدیم اما موفقیت تازه برای ما شروع شده است. باید ببینیم در مرحله بعدی باید با چه تیمی روبرو شویم. فعلا باید تمرکز خود را معطوف رقابتهای لیگ کنیم چون هنوز برای قهرمانی می‌جنگیم و قهرمانی در ایتالیا به هیچ عنوان آسان نیست.

سرمربی یووه در پایان از هواداران سلتیک تقدیر کرد و گفت: لیگ قهرمانان تورنمنت بسیار سختی است. می‌خواهم به هواداران سلتیک تبریک بگویم زیرا حتی وقتی ما 2 بر صفر پیش بودیم باز هم تیمشان را تشویق می‌کردند. آنها باید یک نمونه و الگو برای تمام هواداران تیم‌های دیگر باشند.

کد خبر 2013587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha